streda 18. septembra 2013

Cviklový vegan koláč s karobom :-)

Doma sme mali cviklu a ja som dostala chuť na koláč. Opäť ako pri predchádzajúcom koláči

http://laskanatanieridva.blogspot.sk/2013/09/jablkovo-mrkvovy-kolac-vegan.html 

som vážila a kombinovala suroviny za pochodu a vznikol šťavnatý výborný koláčik :-)


Použila som tieto suroviny:

cvikla nastrúhaná na jemno                  300 g
olej olivový                                           100 ml
cukor trstinový                                      130 g
mlieko ovsené Alnatura                        250 ml
múka špaldová hladká                             90 g
múka špaldová celozrnná                      110 g
prášok do pečiva Alnatura                         1 ks
karob                                                          3 PL
čokoláda 70% Alnatura                         100 g
džem domáci (arónia s jablkom)
orechy vlašské na zdobenie
kokosový olej


V nádobe som vyšľahala cukor s olejom a postupne som pridávala mlieko, preosiatu múku s práškom do pečiva, karob a nakoniec som vsypala nastrúhanú cviklu a vareškou premiešala.


Dno tortovej formy som vyložila papierom na pečenie, boky potrela kokosovým olejom a vyliala zmes do formy.


Koláč sa piekol vo vyhriatej rúre pri 175°C približne 35 minút (je potrebné si odsledovať podľa svojej rúry).


Po upečení (keďže ma súril čas) som koláč natrela domácim džemom (ktorý som varila ja z arónie a jabĺk) a poliala rozpustenou čokoládou zmiešanou 2 KL kokosového oleja. Nechala vychladnúť.






Tieto tri kúsky som brala na návštevu.






Čokoládová poleva nebola ešte celkom stuhnutá, ale vôbec to nevadilo.






Dobrú chuť :-)
































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára